Stargard Szczeciński

Spotkania

4

Baj proponuje spotkanie
So 17 listopada 17:00
Fundacja Wiara i Moc ul. Czarnieckiego 24c Stargard
Spotykamy się na modlitwie, uwielbieniu, czytaniu Słowa Bożego
spotykamy się:
zawsze w sobotę o 17:00
(od 2016-01-30 do odwołania)
bywalcy:
Baj
uczenchrystusa7
Baj proponuje spotkanie
So 24 listopada 17:00
Fundacja Wiara i Moc ul. Czarnieckiego 24c Stargard
Spotykamy się na modlitwie, uwielbieniu, czytaniu Słowa Bożego
spotykamy się:
zawsze w sobotę o 17:00
(od 2016-01-30 do odwołania)
bywalcy:
Baj
uczenchrystusa7
Baj proponuje spotkanie
So 01 grudnia 17:00
Fundacja Wiara i Moc ul. Czarnieckiego 24c Stargard
Spotykamy się na modlitwie, uwielbieniu, czytaniu Słowa Bożego
spotykamy się:
zawsze w sobotę o 17:00
(od 2016-01-30 do odwołania)
bywalcy:
Baj
uczenchrystusa7
Baj proponuje spotkanie
So 08 grudnia 17:00
Fundacja Wiara i Moc ul. Czarnieckiego 24c Stargard
Spotykamy się na modlitwie, uwielbieniu, czytaniu Słowa Bożego
spotykamy się:
zawsze w sobotę o 17:00
(od 2016-01-30 do odwołania)
bywalcy:
Baj
uczenchrystusa7

Spotkania

4

Wpisy

9

uczenchrystusa7
2017-07-19 23:27

czesc chetnie sie spotkam z ludzmi dla ktorych Jezus jest Panem :) przyjade rowerem widze ze macie spotkanie 22 lipca pasuje mi ale bede wracal ok 3 godz do domu rowerem wiec jesli byscie mogli to prosze o przesuniecie godziny na 12-15 tak zebysmy mogli pogadac ze 2 godziny i zebym nie musial po nocach wracac :)

zuzel
2016-09-16 21:14

Cześć ludzie. Jak macie czas i chcieli byście zobaczyć sobie wystawę Biblii co kiedyś ją oglądaliśmy na Odwyk Campie, to możecie się wybrać do Nowogardu. Fajna rzecz, bo zawsze ktoś oprowadza i można się dużo nauczyć o historii Biblii. A na wystawie można prawie wszystkiego dotykać i poczytać Biblie np po staro angielsku albo staropolsku. https://www.facebook.com/wystawabiblii/photos/pcb.653692938127723/653688874794796/?type=3&theater

Baj
2016-01-29 14:11

Cześć Wszystkim :-) zapraszam na spotkania w kameralnym gronie

SylwekB2
2015-07-23 10:27

Podróżuję po Polsce i 28 oraz 29 lipca tego roku będę w Szczecinie. Spotkajmy się wtedy! Szczegóły w zakładce "Szczecin" :-)

Baj
2014-12-03 19:58

dzięki Michał1 już napisałam :-)

Michał1
2014-12-03 18:44

Możesz skontaktować się z Bobim - on też mieszka w Stargargardzie i jest zainteresowany tym, co organizujesz. Namiary na niego znajdziesz w szczecińskiej mapce.

Baj
2014-12-03 10:50

dzięki za odzew. pewnie z chęcią się spotkam i pogadam :-)

Michał1
2014-12-02 22:16

Cześć! Jeśli o mnie chodzi, ten poniedziałek jest mało prawdopodobny. Z ekipą szczecińską planujemy w grudniu (jakiś weekend lub przerwa świąteczna) odwiedzić Stargard. Miło byłoby się wtedy zgadać i spotkać :)

Baj
2014-12-02 12:02

Zapraszam na "Spotkajmy się" https://www.facebook.com/events/375624382562506/?ref_dashboard_filter=upcoming

Wpisy

9

Ludzie

3

uczenchrystusa7
Kordian
Baj

http://miejsce-uzdrawiania.pl/

Ludzie

3